DViSOnAir Intervju: Micke Kring

Micke är den som sedan ganska lång tid tillbaka kanske starkast driver på pedda-IT – eller vad detta nu skall kallas – på Årstaskolan  i Stockholm. Missa inte Årstaskolans webb, den är en otrolig resurs för alla inom skolan!

Vi hade mycket att surra Kring, till den milda grad att denna DViSonAir sprängde alla tidsgränser. Ingen större risk att någon orkar tar sig igenom det hela, kanske, men för mig var det som lilla julafton ungefär. Suveränt trevligt och lärorikt.

Synd bara att både min audio och video är under all kritik; får skylla mig själv för att jag provade en skrutt-Dell laptop utan att ha testat den innan med Hangouts.. Aldrig mer att jag gör något så dumt! Nåväl, Micke både syns och låter bra som tur är.

Endast audio – i mp3 format – tillgänglig här.

About niiloa

Language teacher, EdTech coach, GSuite superadmin, YouTuber, podcaster, advocate for international school collaboration
This entry was posted in DViSonAir, HangoutOnAir and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

